URHEILUN KOTI

The Home of Sports on media täynnä kestävyyttä, nopeutta ja voimaa. Elämyksiä, tapahtumia, haastatteluja ja vinkkejä juuri sinulle!

Ohjelmat

Finntriathlon harjoitusohjelma, osa 1

Harjoittelun tehon määrityksenä kannattaa käyttää tunnetta sekä sykkeitä. Jos omistat urheilukellon, josta näet juoksuvauhdin, kannattaa harjoittelun eri tehoalueet selvittää vauhdeiksi, koska sykkeet vaihtelevat päivittäin osalla

Hiihtokoulun harjoitusohjelma, osa 1

Ohjelma on suunniteltu eri tasoisille hiihtäjille, joiden tavoitteena on parantaa kuntoa sekä onnistua hiihtotapahtumissa. Harjoituksissa on erilaista skaalaa määrän suhteen. Jos hiihtotausta on vähäinen, kannattaa

12 viikon ohjelma alamäkiuintiin

Ohjelma on suunniteltu kesän 2022 Alamäkiuintia varten, ja se on pituudeltaan 12 viikkoa. Ohjelmassa on eritasoisille ja erilaisen uinti- sekä urheilutaustan omaaville osallistujille skaalaa, joten

12 viikon ohjelma triathloniin

Kesän 2022 Finntriathlon Joroinen ja Vierumäki -tapahtumiin tähtäävän ohjelman avulla pystyt suoriutumaan taustasta riippuen pikatriathlonista tai perusmatkan kilpailusta. Ohjelmassa on skaalaa erilaisille tuntimäärille. Pääsääntöisesti kannattaa

12 viikon puolimaratonille valmistava ohjelma

Puolimaratonohjelma on suunnattu juoksijoille, jotka haluavat juosta koko matkan ja ylittää maalilinjan ajassa 2-2,5 tuntia. Oleellisia asioita ohjelmassa ovat säännöllisyys, harjoittelun rytmittäminen sekä harjoitusvauhtien vaihtelu.

The Home Of Sports

Suosituimpia artikkeleita

Greg Van Aevermaet kesäkuussa Lahteen

Greg Van Avermaet päätti maantiepyöräilyuransa viime vuoden lopussa, mutta jatkaa kilpailemista mm. gravel-pyöräily tapahtumissa. 15.6.2024 osuu belgialaisen kalenteriin ja näin ollen Lahdessa nähdään yksi viime

Hiihtohaasteesta 2500 euroa Lahden Hiihtoseuralle

Kolmatta kertaa järjestetty Hiihtohaaste keräsi tänä vuonna ennätysmäärän joukkueita. Tapahtuman järjestivät The Home of Sports, Finska Kompaniet ja Lahden Hiihtoseura. Tapahtumaan starttasi 49 joukkuetta ja